Een soepele oplossing voor alle processen in je bedrijf

Brickx ERP

Bedrijfsprocessen. In een ideale wereld merk je er weinig van. Omdat alles loopt zoals het moet lopen.

Omdat verschillende processen vlekkeloos met elkaar communiceren. En omdat alle medewerkers over software beschikken waarmee ze hun taken vlot kunnen uitvoeren. Van inkoop tot verkoop en van productinformatie tot facturatie.

Het Brickx ERP systeem bouwt die ideale wereld. Je organisatie draait op één software-oplossing die al je cruciale bedrijfsprocessen ondersteunt. Zodat je niet langer hoeft te switchen tussen verschillende systemen voor verschillende taken. Zodat je altijd overzicht hebt. Omdat alle informatie centraal wordt opgeslagen in een data-warehouse, kun je rekenen op een actuele en zeer betrouwbare gegevensstroom: realtime en zonder vertraging.

 

De gebruiker centraal
Brickx is ontwikkeld in nauwe samenwerking met verschillende eindgebruikers. Het management, sales, financiën, logistiek, de winkel: elke afdeling moet vanuit haar eigen eisen en wensen soepel kunnen werken met een naadloos geïntegreerd systeem. We blijven ons ERP-systeem verder ontwikkelen; van elke nieuwe klant krijgen we input waarmee we het systeem voor iedereen beter maken.

Standaard compleet
Het uitgangspunt van Brickx is een standaardsysteem waar elk bedrijf mee uit de voeten kan. Implementatie vindt plaats zonder lange ontwikkeltrajecten of tijdrovende trainingen voor gebruikers. Brickx ERP is zeer gebruiksvriendelijk en standaard voorzien van alle opties, waarbij je zelf bepaalt welke modules je nodig hebt en dit op elk gegeven moment kunt aanpassen.

Speciaal ontwikkeld voor retail, e-commerce en groothandel

Drie voordelen van Brickx ERP

01 Alles in
één systeem

Alle afdelingen en processen maken gebruik van dezelfde software. Wisselen tussen verschillende rollen kan snel en werkt zeer intuïtief met één login en één user interface. Voor elk bedrijfsproces staat maximale gebruiksvriendelijkheid centraal. En omdat alles binnen hetzelfde systeem draait, heb je voor al je vragen maar één aanspreekpunt nodig.
Brickx staat in dienst van je hele winkel.

02 Snelle
implementatie

Brickx is volledig ontwikkeld in samenwerking met de eindgebruikers. Elke afdeling moet vanuit haar eigen wensen soepel kunnen werken met een naadloos geïntegreerd systeem. Daarom werkt alles volkomen logisch en simpel. Tijdrovende software ontwikkeling of training van medewerkers is bij Brickx niet nodig. Na een testperiode in de eigen omgeving is je hele team bij livegang al gewend.

03 Standaard
compleet

De standaardversie van Brickx ERP is helemaal compleet en toegerust op alle combinaties van (online) retail en groothandel. Alle denkbare modules voor je bedrijfsprocessen zijn aanwezig. Zo is Brickx standaard voorzien van de BI, WMS, POS, webshop en PIM modules. Wat je (nog) niet nodig hebt, zet je simpelweg uit.

Brickx ERP

Als je kunt kiezen tussen tientallen stukken software die niet met elkaar communiceren of één geïntegreerd systeem… Dan is de keuze snel gemaakt toch?

Brickx ERP

Meer inzicht, meer controle

Verschillende afdelingen en bedrijfsprocessen spelen zich vaak los van elkaar af. Vaak op meerdere locaties. Brickx ERP koppelt alles en iedereen aan elkaar en geeft realtime inzicht in alle vitale processen. In een handomdraai heb je bijvoorbeeld de huidige voorraad of uitstaande facturen bij de hand. Zodat je op basis van actuele informatie beslissingen kunt nemen.

Meer informatie nodig? Download de brochure over Brickx ERP

Brickx ERP

"Voorheen hebben wij bij Golden Naturals verschillende systemen gebruikt die aan elkaar waren gekoppeld. Met Brickx hebben we nu voor alle processen een totaaloplossing in huis om onze core business volledig te ondersteunen."

W. Jentjens, CEO Golden Naturals

Lees meer

Brickx webshop

De Brickx webshop koppeling voor Magento geeft jou en je klanten direct inzicht in actuele voorraden. Wat je in Brickx invoert, verschijnt meteen in de webshop, inclusief alle details.

Meer informatie