De omnichannel-aanpak heeft het runnen van een winkel zeer complex gemaakt. Dat vraagt om oplossingen die klaar zijn voor de toekomst.
De consument verwacht dat levertijden, voorraden en productinformatie instant bekend zijn. Daarom zorgt Brickx dat elke verkoop, retour of levering direct zichtbaar is in de bedrijfsvoering. Juist bij de combinatie van een webwinkel en fysieke verkooppunten is het cruciaal om te weten hoe het met de voorraad staat en waar deze zich bevindt.
De talloze mogelijkheden die je klanten kunnen kiezen met betrekking tot verzenden, betalen, retourneren of afhalen vinden allemaal hun plek in het systeem. Zodat je altijd overzicht houdt en maximale service kunt bieden. Want met goede service maak je als retailer steeds meer het verschil.
Bij veel winkels staat het kassasysteem los van de backoffice. Elke transactie wordt daardoor dubbel ingevoerd. Dat levert extra werk en bovendien ligt de kans op fouten in de administratie op de loer. Met Brickx is de boekhouding en het voorraadbeheer van een transactie geregeld zodra de kassa wordt aangeslagen. Op het moment dat je in de winkel iets verkoopt wordt ook de voorraad van je webshop bijgewerkt.
Aanbiedingen en andere acties zijn een belangrijke tool om verkopen aan te jagen. Of een uitgelezen kans om oude voorraden weg te werken. Daarom wil je de vrijheid hebben om alle mogelijke kortingen te bedenken: combi-kortingen, actiepacks, kwantumkorting, noem maar op.